högskoleprovet

god morgon, nu ska jag dö..
ungefär så känns det.
Jag pluggade ingenting igår, kände att det inte var värt att jag skulle panika hela fredagskvällen så jag kollade på massa serier istället, eller massa.. 3 avsnitt av vampire diaries och typ 6 avsnitt av sex and the city.. lovelovelove.

Jag somnade runt 11 nångång, helt utslagen.
Vaknade vid ett av att Emma ringde (?) men somnade ganska snabbt igen.

I morse ställde jag klockan på 06.30, gick upp 07.10 ungefär.. Nu har jag ätit 2 äggmackor framför tvn.

Grejen jag egentligen skulle säga var att jag har blivit sjuk. Jag tror att det var senast IGÅR som jag sa att jag inte har varit sjuk på länge och började redan på kvällen igår att känna av att jag hade ont i halsen. Nu har jag ont i halsen men inte så väldans mycket, typ som när man kommer få sjukt ont.. echinagard hela dagen?! Dessutom har jag ont i huvet och kroppen känns sådär som att man får ont såfort ngn petar på en.. Nej men jag tror att högskoleprovet kommer gå sjuuukt bra. Not.

Nu ska jag sticka så önska mig lycka till, vi hörs vid 16.30 ungefär.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0