Bye Bye Västerås!

hejsvej*****grej!

eeeh.. jag sitter just nu på bussen till arlanda, pratade precism e pappa. Framför mig sitter det en svensk äldre man med en asiatisk kvinna, gissa vad jag tänker? (dom pratar engelska.. om dom pratar....)
I alla fall så är det bråttom när jag kommer hem, papi hämtar mig på arlanda så ska jag hem, proppa i mig lite mat fixa mig och sen åka in till stan till en fin park med en flaska vin och fina vänner.
U-N-D-E-R-B-A-R-T!
Eh. Jag vet inte om jag glömde min ipod eller om jag har packat ner en, i vilket fall som hellst så är jag arg på mig själv för att den inte är här.
Det var inte meningen att jag skulle ta med min dator eftersom jag skulle ta med mig den gamla som jag ska sälja..
orka fäälla ner sätet så jag sitter som en jävla handi nu????????????????????????? idiiiooot,. brukar man inte fråga den bakom om de är okej först? Så är iafl jag uppfostrad.
jag pallaaanteee skriva mer just nu så ni får ha en sån underbar dag! Det ska jag ha! :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0