p-p-paaarty utanför mitt fönster..

jag vill också vara med.
hela kvällen har det gått förbi massa "hoper" med folk..
det är ju nått "party" på stan idag. men jag tänker inte gå dit själv :p
och johan är sjukling så det sket sig ju..
Nånstans i närheten dunkar det också..
hmm..
jag har precis diskat bort gårdagens middag + hela dagens mat.
duktig känner jag mig. vuxen ;)
jag tycker inte ens att det är jobbigt att diska, ännu.. Det måste liksom göras.
För ibland kan jag bli lite .. vill inte kalla det pedantisk för det är jag verkligen inte.. men nån släng av det..
allt ska vara fint, på vissa ställen typ.

Nu ska jag glo lite på tv och.. vetefan..
vill inte sova så tidigt för jag vill inte vakna så tidigt imorgon, känns helt världelöst. iofs öppnar kårexpeditionen klockan nio så jag kan ju gå dit o vända om jag vaknar tidigt.
på tal om det så får jag mitt första studiebidrag imorgon, YEEY.
Blir alltså ca 7900 kronor rikare. Känns bra.
Hoppas bara att jag får pengarna på kontot. är inte säker på att jag har registrerat det...

Nu ska jag krypa ner i sängen igen!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0