nu väntar sängen

hej igen :)
nu har jag kollat på tv verkligen hela dagen!
och ätit mat.. haha
har börjat följa gossip girl också. sjukt bra ju, haha :D
tyckte alltid att de verkade vara skittråkigt,
men fastnar man för nått så fastnar man.. liksom.
Imorgon ska jag plugga hela dagen..
eller ja.. kommer nog kolla på tv också. men jag ska läsa kemi ungefär 100 sidor, yey!
och plugga några sidor matte.
En bra idé låter som att gå ner till ica och köpa lite plugg-godis. men jag vet inte, återstår att se hur jag känner imorgon.
jag ska klara det här! :D

sov gott :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0