it's the company that makes the night

hej!
fyfan, idag alltså..
och igår..
ja..
Sofie kom hit, vi åt mat, mums.. och drack lite, ida och jossan kom hit och vi drack mer & spelade ngt kortspel .. typ ölspelet men inte riktigt.
runt 21.00 drog vi till en annan kille och förade mer där, jättetrevligt. Västeråsbrats är normalt folk .. haha ;p
efter nån timme drog vi ner på stan och satt på bill&bob. syltburk igen, såkalrt.
jättejättetrevlig kväll.
efter stängning drog vi till donkan, folk åt. jag hade otroligt ont i magen.
sen var det dags för hemgång.
tror ni inte att min nyckel är borta?
jag letade en gång, två gånger, tre gånger och fyra gånger, vände ut och in på både påse och väska.
ingen nyckel fanns.
vi blev insläppta i porten av ngn annan som bodde här. så jag sofie och fredrik satt utanför min dörr med upprepande orden kommande från min mun "jag hatar mig själv just nu.... ÅÅÅÅÅÅH"
..ungefär.
Jag ringde ida, fick sandras nummer, ringer sandra, sandra ringer han vi var hos och förade, han hittar ingen nyckel, jag börjar gå, letar överallt på vägen, går upp till lägenheten, ringer sandra igen och ber om killens nummer. ringer honom och frågar om jag får komma in och leta.. och jag går in, i hallen ligger den i en H&M påse som vi hade drickan i...
jävla pucko!
aja, tur som fan. vi slapp sova i korridoren i alla fall.

idag vaknade vi runt 12, halv ett. vi käkade lite varma mackor och apelsin, kollade på idol tills det var dags att pallra sig mot stationen. TACK FÖR ETT JÄTTETREVLIGT BESÖK SOFIE!!! :)
Kom tillbaka snart ;)

på hemvägen igen köpte jag mat från donken, det var gott. jag blev mätt. sen trött.
Efter maten satte jag mig och pluggade matte. jag hatar matte, eller i alla fall åtta upphöjt i negativt två tredjedelar.......? åtta upphöjt i två tredjedelar är lätt. det funkar. men.... aa..
jag satt i 2 timmar och försökte få ut ett jävla tal.
Sen gjorde jag inlämningsuppgiften. har bara svårt med en av dom, den sista, såklart.
ska fråga imorgon ang. den.

efter att jag suttit ca 3 timmar med matte satte jag mig med kemin, jag pratade med amanda i telefonen och uttryckte min ilska över nycklarna och kemin, kemin är helknas. Det vi gick igenom FÖRRA LEKTIONEN kommer NU i boken??!? vad i helvete är det då för mening med att läsa i förväg om det ändå inte är i rätt ordning på lektionerna?!?!?!?!?!
aja..

nu är det tv tills jag somnar.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0