diska.. hela tiden!

haha ja.. nu känns det verkligen som vardag.. diska.. imorse idiskade jag och nu måste jag diska, igen!
men, jag klagar inte...
hm.. låter det stå till imorgon tror jag 8-) men imorgon kommer jag aldrig diska.. för imorgon går jag i skolan sent!
det som är skönt med att sluta sent.. eller ja.. jämfört med gymnasiet i alla fall är att jag slipper sitta och åka buss-tåg-tåg och den eviga väntan, i 1,5 timme!
nu räcker det med att gå i max 5 minuter så är jag hemma! what a dream!
haha

Nu ska jag iafl hoppa in i duschen så vi hörs! <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0