3x45

helloo!
kom precis hem från matten. dags att plugga vidare.. typ nu.
men.. jag ska handla, och sova lite först. mahaha.
jag satte mig i alla fall vid datorn när jag kom hem, rätt va de e så går det förbi en människa precis utanför fönstret, en riktig heting, såklart, också. alltså det är väl typ 3,5 meter minst till staketet och gatan och så är det gräsmatta mellan och på den gick han, hejsvej, typ... öh.

Det första man gör, såklart (!) är att gå in på toan kollar "hur såg jag ut?!" hahahah. så himla tjejig!
på lördag är det utgång vare sig sofie kommer eller inte, men jag hoppas att hon kommer! :D ..ska ut me ida och hennes kompis. najs!
nu ska jag kolla in köplistan och sen gå o handla, hörs senare!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0