textbomb 2

"jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
"


"Där går Klara och tindrar som en stjärna för att vara,
med sin Fabian få vara och gå hem till varann och älska lite grann som bara kära kan
"


"Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till
"


"Du ger de du vill när du tror att du känner mig
Men du reser utan mål så nu reser jag mig bort från dig
Men jag vet vart jag ska du säger att du varit där
Men du känner ingenting du som skriver om vad kärlek är
"


"Om hösten hittar hit igen
Då håller vi ihop min vän
Ja då lever vi för sommaren
Om hösten hittar hit igen
"


"Spar plats åt nån annan låt det vara tomt
För när man ser att det blöder ja det är först då det gör ont
"


"Jag grät
Och vi kysstes
Fast jag borde ha bett dig å gå
Och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå
"


"Men jag vet att jag döljer en sanning
Att väntan inte leder någonstans
Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans
"

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0