Mimers värmegräns - 20 grader?

Hallå.
Jag har inte skrivit ngt seriöst inlägg idag så GOD MORGON.
jag vaknade vid elva av att det plingade på dörren, först trodde jag att det var Ida (?), av någon konstig anledning. Sen kom jag på att jag felanmält att det är så jävla kallt i lägenheten!
Först orkade jag inte gå upp, men sen gjrode jag det ändå, då blev hon rädd för att hon trodde inte de va ngn hemma :p
Det är under 19 grader i min lägenhet
NU och det är SOL ute!
Jag sa att det är ännu kallare på kvällarna,
och hon säger att det är 20 grader som är okej, WTF? jag kommer ju frysa ihjäl även fast det är på gränsen...
anyway så ska hon komma och täta mina fönster lite, det vid soffa, som många även har klagat på, drar för mycket. Efter att hon varit här ska jag möblera om i lägenheten!
jag är trött på det här utseendet nu, och det är tydligen typiskt tvillingar att vilja möblera om hela tiden.. vilket stämmer in på mig eftersom jag ALLTID vill möblera om.... iafl i mitt eget rum/min egen lägenhet.

well well. jag gick ine på fysiken idag för att jag vaknade med huvudvärk och illamående, just nu känns det okej men det går fram och tillbaka hela tiden, skitjobbigt.

Jag har drömt jättesöta drömmar i natt men vaknat ungefär varannan timme, me no likey.
varje gång var jag dessutom hur törstig som hellst! tur att jag har vatten vid sängen.

nuuu.. ska jag städa.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0