jag kan inte skilja på

hallå!
för ikväll är det melissa horn på schemat! det är vad jag kallar lycka. den tjejen kan förmedla alltså.
så -VAR AVUNDSJUK.

vi tar 17.38 tåget in mot stan så är vi där runt 18 och hinner äta innan, mums, jag vet redan vad jag vill ha.. förutsatt att vi äter där, alltså.

Idag har det inte hänt mycket, jag gick upp ur sängen, tog mig till skolan, tog mig igenom fysiken (nej den är inte tråkig, jag är bara jätte, jätte, jätte trött.) efter skolan gick jag hem, värmde o fixade mat, åt, pratade med adam lite och fixade det sista. Sen tog jag mig ner mot stationen, köpte choklad o cola till resgodis, mums!
Sätter mig på bussen, tycker att varenda låt på ipoden är bra, annars brukar jag bara trycka på nästa hela tiden eftersom jag vill "höra något annat just nu".
När vi har kommit en bit utanför Västerås så inser jag att min mobil faktiskt ringer, hemligt nummer, såklart.
jag och min geni hjärna tror att det är jobbet och att dom vill att jag ska jobba och eftersom jag ändå är hemma, varför inte?
så jag svarar glatt
-Hej det är Angelica!
-Hej! jag heter Blabla och ringer från Blablabla! såg att du sökte jobb på AMS.
-Ja, jo det gör jag ju

så fortsätter samtalet och han ville att jag skulle komma på arbetsintervju på fredag, men då är jag ju här hemma.. och på måndag men då går jag ju i skolan.. så klockan 10.00 på tisdag ska jag hitta till okänd plats. hm, vi får se hur det här ska gå, jäkligt kul iafl att dom ringer utan att jag ens har sökt jobbet. Nackdelen var att de sökte heltidare.. och det har jag ju inte tid med, halvtid skulle jag nog klara av.
aja, han ville iafl att jag skulle komma in och prata, fast jag kanske inte riktigt var den dom sökte då, eftersom jag inte kan jobba heltid. så jihoo, de ska bli skojsigt.
Då kan jag säga upp mig från radizååån. för det är ju rätt värdelöst att ha ett jobb som ligger 10 mil bort, som dessutom inte har några lediga arbetstider. fuck that.. aja, inte hoppas för mycket, inte hoppas alls.
men jag tycker faktiskt att det är ruligt, fast det är telefonförsäljning. Dock så lär det vara ngt vettigt när dom säljer till företag också.

nu ska jag vila lite innan jag drar, PUSS

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej tjej! ja visst är den, just den där tror jag att jag snodde från Nadja (; , Resten hittar jag lite vars stans. Olika bloggar och google och sånt! :)

2009-11-11 @ 18:52:33
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0