hallå!

lördag idag.
gårdagen var supermysig.
Vi åkte in till kista med 17.53 tåget, i Väsby klev Zdravo på. Vi åt mat det första vi gjorde, tacobar för mig, MUMS.
Sen försökte vi bestämma vilken film vi skulle se, det blev tillslut Trubbel i paradiset.
Den var helt okej, inte den bästa jag sett men inte den tråkigaste heller, den var iafl intressant under hela tiden. Fast jag saknade fredrik, hihi.
Efter att vi bestämde oss för filmen gick jag och klippte mig, klippte av ungefär 6-7 cm (!!) så det är jättekort nu, känns konstigt när man drar handen genom håret.
Han som klippte mig var rolig, han dansade och sjöng, hihi.

sen gick vi runt lite, kikade och satte oss tillslut på donken tills filmen började.

Efter filmen var det bara att åka hem och sova, klockan ringde först 06.00 idag, jag gick upp 06.30 ungefär, sängen var alldeles för mjuk i natt, usha! jag saknar min säng!

Idag har jag jobbat hela dagen, det har varit kul, vissa saker på datorn kom jag inte ihåg men det lär man sig snabbt igen. vi blev klara med allt typ vid 14.00, när det var fika.. så sen dess har vi gjort småplock lite här och där. nu är jag ensam en timme (45 minuter kvar) .. och jag hatr ingentign att göra.
jag är trött.
efter jobbet ska jag hem och äta tacos! MUMS.

får se om jag startar datorn hemma, annars hörs vi imorgon.
puss

Förresten ser fan min design helt störd ut på den här datorn?

Kommentarer
Postat av: Lenne

Haha vad du gillar tacos då :D

Vad myyysigt att vara hemma :)

<3

2009-11-08 @ 12:32:56
Postat av: DIAMANT

=) haha sant de du säger! ; man märker att man klippt sej när man drar handen genom håret:D ja borde klippa till mej lite snart.. haha:P



2009-11-08 @ 16:52:24
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0