fysik

hallå :)
hemma från fysiken och ida har precis åkt, hon skulle åka bil med pappsen hem så hon väntade här tills han hämtade henne :) alltid trevligt med sällskap.

som ni såg innan så kopierade jag ett inlägg från 2006, shit vad jag har förändrats.. det är sjukt!
just nu kollade jag om det fanns ett inlägg från 2007 också men icke, dock hittade jag att det är 2 år och 3 dagar, idag, sen jag gjorde min gastroskopi och även fick reda på att jag är glutenallergiker.

För ett år sen exakt så fotade jag och övningskörde, hihi :)
För exakt ett år sen var det snö ute.
Jag insåg idag att det faktiskt BORDE vara snö nu, det är ju vinter och det är ca 10 grader varmt ute om dagarna, just nu är det 8 grader och det är kolsvart.

Nu måste jag äta nått, är vrålhungrig.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0