äventyr

hej!
ska strax lägga mig i sängen och njuta av ett varmt täcke.
Fredrik gick precis och jag fick en lagom dos av min älskling haha :p Tror nog att han fick en lagom dos av mig också.
Ida och Josse var här på besök idag också :D, Ida hade puff med sig som hon är hundvakt till, söthund!
jag behöver verkligen mina hundar i mitt liv, haha, det är sjukt. jag blir deprimerad utan hundar, dom är alltid glada och om jag är sur så är dom på bra humör :)
I alla fall så skulle vi gå ut och hälsa på dom, och jag.. är ju snille som vanligt, tänkte inte på nycklarna.. JAG ÄR JU INTE VAN....
och glömde dom inne, poff så går porten igen!
jippie!!!

jag knackar på grannen närmast mig.. det är tänt men han trodde väl att jag va dum i huvet eller nått, inget svar där.
så jag knackade på andra sidan dörren, tänt där också men inget svar där heller, haha.. stackars grannar!

Sen gick jag och Ida runt, Fredrik tyckte att vi skulle kolla om det var ngn i tvättstugan.. men icke. Då kommer jag på den brilljanta idén om att ringa på ngns porttelefon och säga åt dom att öppna dörren, PLING!
och jag ringde, trodde jag.. men jag kom in genom dörren, utan att det gick fram signaler! :o
typ som en kod, knasknas.
och öppnade till de andra på andra sidan huset.
Sen satt vi inne en stund innan tjejorna o puff gick igen. :)
Hade sedan en mysig myskväll med min Fredrik :)

Nu precis när fredrik gick så testade jag att slå mitt "nummer" (portnummer alltså) för att komma in genom dörren och första gången gick det. När jag testade andra gången funkade det inte :( Tur att jag hade nycklarna med mig ut då! haha.

nu ska jag iafl sova så vi hörs imorgon!
puss :)

Kommentarer
Postat av: Lowan♥

sv: Man sparade lite av smeten och hällde i röd karamellfärg i den och sen dra ut som långa snören och ja det är lite svårt att förklara ^^

2009-11-22 @ 11:30:24
URL: http://fotopic.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0