24 Maj 2009

God morgon!
jag vaknade precis och tänkte att det är väl lika bra att gå upp nu..
Igår provade jag skorna.. eller nej.. jag provade EN sko.. För jag upptäckte att jag hade fått TVÅ HÖGERSKOR!?
Så jag måste tillbaka till VC och byta dom.. ush va jobbigt ;)
Jag provade även den nya locktången och jag tror nog att det blir lockar på studenten faktiskt.. Även om jag suger på o fixa så jag måste gå upp jättetidigt. Ni som vet, ska man ha helt torrt hår eller är det bra med lite blött i det?

Innan emelie och sara kom över (För ingen annan kunde/ville/orkade) så skulle jag sätta in linserna jag köpte i thai (grön&brun) jag trodde jag hade köpt blå, men icke.. i alla fall så gick det inte så bra, högerögat tog va 45 minutr men vänsterögat gick på en gång!
Sen när jag skulle ta ut dem var det lika dant.. man vill ju inte sabba ögonen liksom, med dom naglarna jag har dessutom .. :p tror att det skulle varit lättare utan dom.
Men jag upptäckte att jag har ganska gröna ögon för det var inte SÅ stor skillnad.. så jag har grön-blå, emma! ;)

Dagen kommer.. förhoppningsvis.. gå ut på att städa och fixa i mitt rum.. och fundera på om jag ska på spid skivan på onsdag, isf blir de fest onsdag, torsdag, fredag och ut & käka på lördag... hmmm...
Nu ska jag kolla på the hills. :)
puss!

Kommentarer
Postat av: jossie

tooook heller att du ska ha blöt hår ! ABSOLUT INTE ! då fräser du sönder håret anki :P



så torrt hår ska det vara så lika bra att pallra dig upp i tid, och göra lite kvällen innan så du har grunden gjord ;) så ska jag i allafall göra och det brukar va enklast och snabbast! :)

2009-05-24 @ 21:39:01
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0