21 Maj 2009

Som sagt så skulle ni få se bilder från tisdagen också! :)
så här. :)

Förövrigt så är GUC underbart ;)
jag hann inte plugga till a&s läxförhöret jag skulle göra när vi kom hem.. eftersom jag inte var hemma i tisdags.
Jag frågade våran lärare om jag skulle göra det men jag SLAPP!
och ja ghar redovisat projektet.. det är ingenting kvar nu förutom att jag ska fylla i min loggbok till projektet.. jag missade skiva typ sista månaden. :)
7 dagar kvar i skolan.. eller 8 om man räknar med elevexpodagen..
ingenting kvar att göra, betygen sätts på måndag. hihi! :D





Tack för en trevlig dag! :) <3

Kommentarer
Postat av: a

Det var hääärligt. ;D

2009-05-21 @ 11:34:54
URL: http://uppsalabloggen.se
Postat av: a

SHIT vad jag saknade er när jag såg dom hör bilden... ojoj!

2009-10-08 @ 19:23:13
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0