2 Maj 2009

Hej på er! igår blev det ingen uppdatering pga att vi var ute med båten i princip hela dagen.
när vi kom hem gjorde vi oss i ordning och sen gick vi upp till skybaren och åt tapas. :)
det passade inte riktgit den storätande blom-familjen.. :p
förmodligen satt en av ägarna även brevid för vi fick mer mat efter att han hade gått och pratat med perosnalen, och mamma och pappa sa att de kände igen honom från ngn blogg. :)
lite pinsamt va de :p
jag och stefan drack (enligt mig) världens godaste jordgubbs smoothie! :)
den tåls att drickas igen.

jag hinner inte skriva mer för jag ska upp o proppa i mig frukt nu men ni ska få se MASSOR av bilder istället som ni kan roa er med. :)

puss på er!
hoppas att allt är bra där hemma.


















och så från idag..






Kommentarer
Postat av: sofie ro

snögga bilder på cocosnönötterna!

2009-05-02 @ 11:56:56
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: Från Byn.

Vilken kanon dag! Häftiga annanasdrinkar och söta apor...

2009-05-02 @ 19:26:32

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0