12 Maj 2009

Hej!
nu är vi hemkomna från surin för dagen.. vi har ju en egen tuktuk chaffis, haha!
han hämtar oss varje dag ungefär halv elva och så bestämmer vi en tid som han ska hämta oss borta i surin också, helt perfekt!
Idag var vågorna lugna..dock blev mamma knockad av en så hon skrapade upp benet lite sa hon.. men annars så va det inte farligt alls!

Tänkte att ni skulle få se lite bilder nu och sen ska jag plugga.. projektrapport..
verkar som att det är skönt att inte bli stressad av herman med den ..
jag fick ju dispans att lämna in den senare så det är ju bra de.

see ya!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0