11 Maj 2009

Hej på er!
Idag har et varit en konstig dag.. jag vet inte om jag skrev det igår men erik och kristins plan var försenat i fem timmar.. eller 4,5..
Fritidsresor sa till redan igårkväll vilket var jättebra och de fick i princip en extra dag här i thailand :)

Familjen har legat vid poolen och jag har mestadels legat inne hela dagen idag med.. mådde illa i princip hela tiden ute i värmen .. nu borde det bli bättre snart.. hoppas jag. jag har någon dag kvar med antibiotikan, den var inte bara för tre dagar som jag trodde först men må-illa-pillrena är slut imorgon eftermiddag i alla fall.

Ikväll har vi spelat kort och vi åt nere vid stranden. sjukt mysigt med vågorna och allt sånt. god mat me.
pappa säger att kristin har fått mig att äta mindre eftersom jag numera bara äter halva tallriken.. dock så tror nog jag att det är bakterien i min mage som spökar ;)

men chips kan man alltid proppa i sig på kvällarna. haha.

Imorgon, om jag mår bra, åker jag vill surin.. de andra åker dit vilket som. jag ska föröska fota lite där om jag följer med. det är en sjukt fin strand ivf.

Nu ska jag lyssna på änglar & demoner (måste se filmen sen) och sova.. stefan ska ha datorn..
imorgon ska jag försöka få upp lite bilder.

puss på er!
saknar alla där hemma!

Kommentarer
Postat av: Matilda =)

Har du blivit sjuk gumman? låter inge vidare.. Idag va Tintin med mig i skolan det gick jätte bra :) Han saknar er ;) Hälsa familjen och krya på dig :)

2009-05-11 @ 18:46:25
Postat av: Byn

Hej, Kul med elefantbilderna som jag "tjatat" om inte så kul att du blivit sjuk. Hoppas du kryar på dig! Ha de´så bra.

2009-05-11 @ 21:28:59
Postat av: josefin

Det ligger i kamala.. det är själva storgatan, eller ja du går uppåt, dvs om du står på stranden med vattnet framför, du går åt vänster håll och följer den, antingen kan du gå längs stranden och komma upp på baksidan av resturangen, eller om du går på gatan.. fråga annars! super bra resturang, men ta inte kladdkaka som efterrätt, den smakar stenhård choklad.

2009-05-11 @ 21:55:55
URL: http://josefing.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0