4 Mars 2009

Tyler hilton - missing you  -one tree hill, ledde till denna som ledde till repeat knappen

Mozaella - lightyears away  -one tree hill även denna. inte lika mycket repeat däremot.

Cascada - Another you  -Det här måste ju vara den finaste låten! finaste

Corey Taylor - bother  -slipknots sångare..

Dashboard confessional - stolen  -you have stolen my heart.. let it speak for itself..

Dashboard confessional - vindicated  -Den här låten tvingade mig till att köpa hela dusk and summer skivan..
Freak kitchen - Breathe   -Den här har hjälpt mig hur mycket som hellst. Jag mådde inte så bra, så skickade Jossan denna.. låt den prata för sig själv även den här. Det är en andas-låt, dvs att varje gång jag hör den så tar jag ett djupt andetag och bara är.. för nuet.

Foo fighters - best of you  -svartis? nej nej.

Gavin degraw - belief  -i början på låten "belief makes things real, makes things feel, feel alright. Belief makes things true, things like you.. You and I." .. ja, den pratar väl också för sig själv?

Guano apes - Open your eyes  -jag vet inte?

Hoobastank - the reason  -Alltså.. samma sak här, låt den prata för sig själv!

Iomogen heap - hide and seek  -OC! typ sista avsnittet på säsong 2 eller nått? jag vet inte ritkigt.. men fast va ja i alla fall.

José Gonzales - heartbeats  -minns ni den här boll reklamen? För nån TV.. Det här är också en "andas-låt". Would you lay the guitarr like that for me?

Lene marlin - a Place nearby  -den är ju så fin.

Lifehouse - you and me  -ett par dansandes med massa folk runt omkring men man ser inget annat än dem.. Den bilden har jag framför mig när jag hör den här.

Lifehouse - everything  -Lugn.
Lifehouse - Hanging by a moment  -Den här får också prata för sig själv.
Michael bublé - Everything  -gullig? :D

Mxpx - without you  -jag vet inte.. Hello, im EMO. :)

Bruce Springsteen - American skin (41 shots)  -För 11 september tror jag? den är sjukt bra!

Silverchair - anas Song (Open Fire)  -Jag läste nån novell med den här och den handlade om anorexia.. Just då hade jag en vän som gick igenom det vilket gjorde den jätte speciell för mig.

Aviation - you were my Everything  -jaa? ..

CKY - Close yet far  -Tobbe! haha

Fall out boy - Dance dance  -jag såg en video på MTV med dom här, sen började jag lyssna

FOB - Our lawyer made us Change the namne of this Song so we wouldn't get sued  -Kort namn på en låt?

FOB - Sugar were going down  -Jag såg en video på MTV med dom här, sen började jag lyssna

Dj gaz - dancing in the dark  -söt!

Craig david - dont love you no more (im sorry)  -här tänkte jag en del..

Gavin degraw - dreams  -lägg ankar hos mig ;)

Håkan hellström - en vän med en bil  -så jävla sommar!

Simple plan - everytime  -ånger

SP - Perfect  -ånger

SP - Thank you   -jaadu.....

blink 182 - Im lost without you  -låter även denna prata för sig själv.

blink 182 - Always  -ja, denna med.

Blink 182 - I miss you  -jag älskar den här!
Razorlight - golden touch  -you could it all if you wanted, you can have it all if it matters so much.. Texten på den här me!

Flipsyde - happy birthday  -den är ju jättesöt bara.

Bryan adams - heaven (acoustic)  -sjukt mkt bättre acustisk.

Chad kroeger - hero  -spindelmannen ;)

Cascada - how do you do  -glad-låt

PATD - I Write sins not tragedies  -jadu, de va dom här ja ;)

PATD - Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes of  -same same

Linkin park - in the end  -en klassiker

Linkin park - Somewhere i belong  -grym.

The rasmus - in the shadows  -lyssnade man på den i typ 7an?

7 års olycka - ur en hemlös synvinkel  -de här lyssnade jag i alla fall på i sjuan.
7 års olycka - insidan  -alla e lika bra. (7 års olycka alltså)

Yellowcard - inside out  -jag vet inte, inget speciellt jag kommer på just nu med den här. bara bra ;)

Yellowcard - Only one  -SÅ JÄVLA SKÖN! SJUNG!

Taking back sunday - makedamnsure  -tänkte inte ta den här versionen men kolla skickligheten på killen som spelar?! älskar dessutom låten.

Laurelmusic - dreams and lies   -<3 ännu en andas-låt.

Fools garden - lemon tree  -Jonas student! HAHA

Metallica - unforgiven II  -Den här föll jag för direkt. De kommer du me göra! Min favorit me Metallica.

Rise against - like the angel   -"From me to you"

AFI - Paper airplanes  -flygplan? 8-)

Ne-yo - so sick  -ja?
Ne-yo's ex girlfriend - so sick  -så jävla skönt svar.

All saints - never ever  -texten i början.. gör hela låten.

Mary J. Blige - One (feat u2)  -polen 2006!

Håkan hellström - nu kan du få mig så lätt  -sommarsemester....

Håkan hellström - ramlar  -ja, jag antar att håkan är sommar?
Sum 41 - pieces  -"MEN DEN HÄR E JU BRA ANKI!"
Metallica - die die my darling  dicken? ;p
Metallica - fade to black  -"den här gillar till & med du!"

metallica - enter sandman  -grym!
Rihanna - pon de replay  -party

Rihanna - SOS  -party2 ;)

Papa roach - scars  -"my weekness is that i care too much"

Skorpions - skywriter  -gänget..
Avril lavigne - fall to pieces  -många tårar till denna

Celine dion - Because you loved me  -vacker låt.
Lars winnerbäck - kom änglar  -även denna är den som fick mig att fastna för winnerbäck
Lars winnerbäck - elegi  -Jag fattar inte att jag inte gillade den här från början?
Lars winnerbäck - idiot  -så jävla skön!
Lars Winnerbäck - dom tomma stegen  -winnerbäck is all about the texter.
Lars Winnerbäck - min älskling har ett hjärta av snö  -samma som ovan, texterna..

Jeff - Tänker tillbaks  -hmm..

Maria mena - you are the only one  -TEXTEN!

Maria mena - Your glasses  -hon är ju så söt!

Maria Mena - patience  -ja, det är hon.

Mario - let me love you  -baby you should let me love you ;)

Milk inc - walk on water  -party

Byz- baby girl  -söt den här med.

Byz - Why do we Always fight (feat. amra)  -in the end....

Special D - you  -i found you? i alla fall då, haha :) Det är lite blandat med tiden här..

Patty smith - sometimes love just ain't enough  -nej, som sagt.. blandat

The used - it's hard to say  -jaa, blandat va ordet.

Dj mango - eurodancer  -party

SR71 - right now  -"why do you always kick me when I'm hiiiigh?"

DJ fritzy - the reason for hardcore vibes  -simon? :p

Slipknot - vermillion pt. 2  -anki <3 slipknot? nej, men den här låten e iafl okej ;)

Fort minor - where'd you go (feat holly brook and jonah matranga)  -den här är ju urgullig.

Natasha bedingfield - wild horses  -texten!

Dance nation - words  -party

Flipsyde - happy birthday  -har jag inte haft den här redan?

Coldplay - trouble  -coldplay <3

coldplay - Fix you  -coldplay <3



Ja ni kankse märkte att jag inte orkade skriva "personliga"  .. ja vad säger man.. egenskaper? om låtarna.. men lite i alla fall. det blev rätt många, trevlig lyssning!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0