24 Mars 2009

HEJ!
äntligen..
skulle skriva när jag kom hem..
men jag satte mig och gjorde ngn jävla undersökning..
sen öppnade jag brev; UL-kortet jag beställde igår & lönespec. från donken..... JAG ÄR RIK!
fick sem. ersättningen nu.. trodde jag skulle få den i sommar men icke!.... (tjockt)najs me pengar!
Oscar säger att jag ska bjuda honom på mat jag säger; THAILAND.. VÄSKOR.. KLÄDER..... wohooo..
nu blir de omräkning på budgeten så får vi se hur mkt pengar som återstår efter det ;p
fick iafl 6334kr .. mohahha..

hmpf.. jag har i alla fall ont i huvet och lite halsen men har ingen feber, bra de för jag ska sjuka ner oscar imorgon. ;)
kvällen blir ungdomsgruppen, mys!
funtar på o duscha innan.. kanske kanske inte?
hm..

ja ska i alla fall sluta skriva nu
så får ni avundas mig lite ;)
puss!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0