23 Mars 2009

god kväll :)
jag hade planerat att vara vaken ..se på tv.. men de går ju inte, jag somnar när som hellst. imorgon ska jag upp kvart i 8 typ. åker hemifrån kvart över 8.. möte klockan 9.. sen blir de väl fota på raketen.. fattar inte va ja ska fota egentligen för de känns som att jag har me de som kanva med liksom.. aja.. de blir nog bra.. ska jag ta med min dator? vet inte.. usb minnet bara kanske?
äh.. orkar inte, skiter i det.. de finns flera dagar.
nu ska jag kolla på tv tills jag somnar..
puss& sov gott :) <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är med i musikalen Trollkarlen fårn Oz så det är den jag repar :)

Ja, det måste du!! Jag har Legends, Svenska Hits, Svensk Schlager, 80's och disney!

2009-03-23 @ 21:42:28
URL: http://juwlea.blogg.se/
Postat av: jossie

tsssss, och inte har jag äns träningsverk ;)

sjukt stolt !

2009-03-23 @ 22:05:41
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0