2 Mars 2009

dagen nästanslut alltså.. dags att gå o sova nu, men jag kan inte. jag är inte trött.
sitter o kollar på satc, har börjat göra de på senaste tiden o tycker till och med att de är bra (ja annars skulle du väl inte titta på det tänker ni), det är konstigt för att jag trodde aldrig att jag skulle tycka de va nå bra förut, då hade jag sett typ ett avsnitt och gillade det verkligen inte.. men nu är de andra puckar. funderar till och med på att se filmen. :)

jag ska kanske fundera på o sova nu?
ja.. de blir nog så (även fast jag kommer sitta kvar o prata med T ett tag till)
sov gott sötungar.
puss

Kommentarer
Postat av: Sarah.

men det är ju roligare så med! :D

uuuh, T som i Tobbe ?! ;)

2009-03-03 @ 18:15:44
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0