fattig!

helloj igen. slängde iväg ett mail till min bank istället och hoppas på svar..
varför kommer alla utgifter nu?
min telefonräkning kommer få på typ 700 kronor, minst! (nästa månad.. nu var allt som allt i räkningar 450kr)
kameran ska betalas, nytt leg. ska betalas... och vart kommer pengarna ifrån?
ingen aning du ;p
jag har 500 kronor ungefär kvar nu och ska få 1000 + 400 kr.. jag klarar mig, ingen panik.. pengarna kommer i september, dock. ;)

Det är sommarnu förresten, har ni märkt det? :D

Kommentarer
Postat av: sofie

SOMMARTIDER hejhej SOMMARTIDER!

2009-06-24 @ 21:33:41
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0