25 Juni 2009

hejhejhejhej.
idag var det dags att sova lääänge.
jag vaknade halv två!
klockan tio gick jag upp ochla mig i soffan men .. livet började halv två!
jag gick ut, la mig i solen och täntke läsa lite.
pappa kom hem och jag kom på att jag kanske borde äta lite, åt några varma mackor och gick ut med hundarna..
sen drog jag och sofie till sigtuna och spelade golf och åt glass, de va mwys.
När vi kom hem bytte vi om, sen kom anna.. som fick skäll av mina grannar ;p.. eller.. dom i det nya huset.
vi åkte ner till mälaren och skulle ta kvällsdopp.. dock så klarade inte jag och anna av det, så det var bara somavin som badade..
nu är jag hemma, sjukt trött?
imorgon är det jobb.. tror att det är roligt folk + chefen så det blir ngo rätt lugnt.

ni ska få se ltie bilder. :)

   
   
 

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0