24 Juni 2009

hellooj!
jinx jinx..
ehm. idag har jag jobbat så jag är FLUMMIS..
alltså, jag är trött.. :)
Det gick jättebra och chefen var där & jobbade med mig på riktigt egentligen för första gången.. Det var itnressant :)
roliga folk som jobbade också så det var bara kul :)
men vid två-tiden börjar man ta slut..
imorgon blir det till att sova vid poolen, man är välkommen att joina om man vill ;p
då kanske jag inte sover ;)
på fredag är det jobbdax igen..

jag msåte fixa nytt leg. snart också.. skulle förresten kolla upp hur man gjorde på nätet tyckte pappa.
så.. see ya!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0