17 Juni 2009

helloj..
har precis varit ute me hundarna och nu måste jag ursäkta mig till er konservativa (?) som läser.. men bella skiter ju som jag vet inte vad?! mer än tintin!
tur hade jag iafl att de va typ 1,5 meter ifrån soptunnan :p

just nu hör jag fiskmåsarna?
jag blir sjukt sugen på att åka ner till badet med hundarna, dock så var det ju den där lilla detaljen om körkort..
och så fattas de bil också, både mamma o pappa är borta. Där sprack det.

Nu började det blåsa massa bara för det.
Hm. Vad annars?
eftersom jag för tillfället inte har det minsta lilla uns till liv så sitter jag o tittar på tv om dagarna, ett av programmen jag har fastnat för är real housewives of orange county, sjukt kul :)
Nästan lite the hills-känsla ibland.. nog därför jag gillar det.
bara för det ska jag se sista avsnittet av the hills season 5 :)
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0