16 Juni 2009

hej!
idag har jag i princip inte gjort nått heller, jag har varit ute med hundarna, sovit, ätit mat och pratat me chefen :p
jag fick några nya jobbtider..
vecka trettiotvå jobbar jag hela veckan måndag-söndag
snacka om att jag kommer va slut efter det.
men jag kommer jobba ganska mkt i augusti i alla fall, totalt blir det typ 22 dagar elelr nått, kommer inte ihåg.
sen jobbar jag ungefär 5 dgr i juni & juli.. så de blir mkt semester :D
dock så blir man kanske inringt utifall att ngn är sjuk.

snart ska jag åka iväg med sofie o köpa kamera :)
kan spendera mer än jag hade tänkt, hihi. :)
vi får se va de blir dock.
ni vet ju att jag är prylfantast, i alla fall min familj :D

Det var ju fint väder i morse när jag vaknade men nu börjar det tyvärr mulna på igen.. jag som trodde att vi skulle få sommar?
hmpf.

Jag ska sminka mig nu så vi hörs ikväll.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0