10 Juni 2009

hej..
jag haren sån sjuk känsla.
jag känner mig nästan lite mano,
ibland är jag så sjukt jävla glad..
men som nu, blir jag istället precis det motsatta.

Det beror på dig
Det beror på skolan
Det beror på jobb
Det beror på omgivningen
Det beror på allt.

och jag vet, jag förstår ju..
men jag hamnar i den situationen där tårarna rinner och jag FÖRSTÅR INTE VARFÖR.
jag orkar inte bry mig om något just nu

och när man hör om alla som ska till ams, frågar om jag vill följa med, fixa.. pengar.. pengar och ännu mera av den där jävla uppfinningen pengar,
snälla.. fråga mig inte vad jag ska göra nu, efter studenten menar jag
fråga mig inte hur jag ska fixa pengar
hur.. äh..
bara lägg ner.
jag vet inte.

Jag orkar inte just nu, det är för mycket av ingenting?


Kommentarer
Postat av: Sussie

vet precis va du menar...

2009-06-10 @ 18:59:33
Postat av: lars-erik

vad ska du göra efter studenten...? :)

2009-06-12 @ 19:49:24

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0