18 Februari 2009

om 7 minuter är det en ny dag som börjar så jag får skynda mig..
inte för att jag har så mycket att säga men..
komplikationer kan jag säga.

jag började börja näsblod, idag igen! kan jag också säga
detär sjukt det där, aldrighar jag blött förut (säger man så?) men nu helt plötsligt har det börjat blöda typ 4 gånger på bara någon vecka..

hm.. adam tyckte att jag skulle se på film ikväll, men vi får väl se hur de blir med den varan.
seven pounds är de i alla fall som han vill att jag ska se, som även Emma rekommenderade.

sov gott på er
hoppas att ni har haft en bra onsdag!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är mycket lättare att gå i de än vad man tror :) när jag e full kan jag dessutom springa i högklackat haha...sjukt. vinglare normalt. aa precis den kostar 899 kr på mitt jobb med...finaste skinnväskan !

det är bra här :) härligt !

2009-02-19 @ 10:15:39
Postat av: adam

har du sett den nu? =)

2009-02-19 @ 10:44:37
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0