Visst är det skönt att andra känner som du?

hallå på er mitt i natten såhär.
Var ute & gick med Emelie i en timme, ett ord; UUUNDERBART.
jag älskar att träffa vänner när man inte träffat dom på länge, vänner man kan prata med, berätta allting för.. och sen upptäcka att man egentligen inte alls är ensam med att känna som man gör. det blir liksom "JAAA! JAG MED!!" -HELA tiden.

imorgon är det julafton (?) egentligen tror jag att den inträffar om 366 dagar men vem vet? kanske blir jul i år ändå...
just nu mår jag illa, jag har proppat imig massa chips, massa dipp och massa popcorn (förresten, testa popcorn doppat i sourcream dipp!)
Nu vill jag bara ha en flaska vatten och nanna kudde så..
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0