"Snabben" på ugnen...

..är verkligen snabb!
satte på den för max 10 minuter sen, när jag kom hem.. och den är redan klar!
vänta lite ska jag sätta in potatosarna..
ikväll blir det ungsbakad potatis med skagen. Jag vet, ingen studentmat..
men det var 2 för 40 skagen och potatisarna kommer jag inte ihåg men tror dom va billiga också.
jag har precis varit ute och letat busshållsplats. hittade den förvånansvärt lätt och inte tar det heller lång tid att gå.
nu går det folk till grillningen, tror jag... det är grillning med mimer. hyresvärlden..
men jag orkar inte, jag håller fortfarande på att samla mig till morgondagen (a)
Hade dock varit roligt att lära känna några men jag .. och att gå dit själv .. är ingen bra matchning.
aja..
efter hållplats-letningen gick jag ner till ICA och handlade salt, peppar, citronjuice, potatis-skalare, dusch-tvål och nyponsoppa. mums!
tror jag tänker äta lite nyponsoppa ikväll. Det är väl SÅNT jag får leva på om pengarna tar slut, inte nudlar....
nu är det TV-dags.
GREEK och priviliged på schemat.
ses!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej vännen

det är bara bra med mig tack :)

händer idag då?

puss

2009-08-30 @ 18:04:55
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0