ny soffa, nya kuddar & nya stolar

hihi. jag införskaffade mig mycket nytt på jysk.
det hela kalaset gick på ungefär 4700 kronor..
dock har jag inte betalat än.
soffan var en besätllninsvara..


nedsatt till 3000 kronor från 6000! ett kap!





dom här två färgerna/mönstren på kuddarna, 2st av varje färg/mönster. 50% när man köpte 2 så de gick på 260kr!


och här är stolarna.. eller, en är det ju på bilden ;) jag köpte 4 stycken. 350kr styck, hade kostat 700kr styck, även detta ett kap! stolarna fanns inte heller inne men dom kommer imorogn. Det fanns 4 stycken kvar som inte var reserverade, snacka om tur!

hihi.. :)

Kommentarer
Postat av: M I M I

ser nästan ut som min soffa i min lägenhet ;D haha.



sv: jag är 17 :) du då?

2009-08-25 @ 19:43:45
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0