22 April 2009

god kväll.
jag har läst.. och läst.. och läst.. läste ut boken!
var väl på kapitel 5 eller nått i morse.. 22 kapitel totalt.

sen efter det har jag försökt skriva.. men jag kommer ingen vart, jag är så himla stressad att jag är tom i bollen!
ush. Dessutom fick Emma kolla i min mun på blåsorna och hon tycker att det ser ut som herpesblåsor.. så pappa säger att jag nog ska kolla upp det i alla fall.
så imorogn är det väckning klockan 8, för att ringa 08.15 till märsta närvård och försöka få en så tidig tid som möjligt.
Religionen börjar inte förns klockan 2 så.. eller det är typ bokens dag innan men orka gå på det.
i värsta fall får jag ta SJ tåget till skolan imorgon.. men de borde ordna sig, sist fick jag tid klockan 10 eller nått tror jag.
Det känns i alla fall som att febern har blivit bättre. Det är ju bra.

nu ska jag plugga igen. försöka leta rättpå papprena som säger hur jag ska skriva uppsatsen.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0