15 April 2009

Hej! :)
idag är sista ansäkningsdag till höskolan, ni har väl sökt?

den här dagen har varit rolig.. eller.. vilket ord.. :p
Jag vaknade och gick upp vid 8-tiden. Sen tog jag mig till tåget och mötte upp jeffa. Anna va där också :)
Off to ungdomsmottagningen och sätta in p stav. :) Det gick jättebra.. Har lite ont i armen nu men orka klaga :p
Efter det åkte jag iväg till skolan och kom lagom till lunchen.. missade precis a&s.. skönt!
sen åt jag lite, adam & amanda fick joina.
Efter maten va det naturkunskap, jag ligger på vg gränsen :D hiih. känns bra.
Kom överräns med Loj om thailand också nu. Skitskönt.

Efter det så slutade jag.. Adam, Amanda & jag gick hem till Amanda. Satt vid gungorna ett tag och gick runt husen med Sippe (amandas hund). Sen gick jag & amanda in & åt .. adam åkte hem.
Sen bar de av mot vattengympa.
Jag, amanda & lovisa va det. Skitkul. ni är väl på nästa vecka? :D

Tror det är typ 5-6 pers som i alla fall har sagt att do mska med nästa vecka. :) Kan bli intressant, Det va iafl skitkul idag... Med cykeln :p

Efter det bastade vi lite & sen duschade och så åkte jaghem.
Hemma åt jag middag och gick runt o väntade på svar från oscar ..
min mobil har varit cp ikväll. Tydligen så kom inte smsn fram utan dom kom senare i klumpar om 5-sms åt gången :p
Stackars oscar :p

Sen kom han i alla fall :D
nu kollar vi på TV.
kanske roadtrip sen?

puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nästa vecka ska alla me!:D<33

2009-04-17 @ 11:04:06
Postat av: Osciis

Du får åka med i min bil någon annan dag :D!

2009-04-21 @ 15:18:28

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0