framtiden

ser inte så ljus ut just nu för mig...
mina halsmandlar (förmodligen är det dem i alla fall) har svullnat upp och ush,
det började igår och det va ritkgit sjukt fult, nu har det gått ner ganksa mkt idag men det är fortfarande svullet, och blir liskom.. hårt... när man äter..
så jag pratade med mamma o pappa om vad det kunde va och de sa att jag skulle kolla i vår sjukbok.. och där hittade jag information om påssjukan, och symptomen bara passade in! bläää.... men jag är redan vaccinerad mot det så de är jättekonstigt.
i alla fall så ringde jag sjukvårdsupplysningen och hon tyckte att jag skulle ringa sjukan imorgon bitti och gå dit.. ännu mer läskigt att de inte bara viftade bort det... ush jag är rädd..
så imorogn så jag dit .. om det finns ngn tid ledig.. själv ska jag dit..
men jag är väl vuxen nu?
nej jag vill inte vara vuxen när det gäller sånt här..
jag tog mig i alla fall mod till att ringa..


aja.. nog om det, ikväll är det idol. Vad tror ni kommer hända?
Vad jag tycker om idolerna?

Anna: Sjuukt bra audition men sen tycker jag hon har sjunkit i mina ögon, dock tror jag fortfarande att hon kan ta igen sig för hon är verkligen speciell, och hennes uttryck är grymt! Heja Anna!
Alice: Även hon har jättefin röst.. Men jag vet inte..
Elias: vet inte direkt vem han är.. och det säger väl allt?
Jenny: Hon är helt okej, jag tror jag hejade på henne i början mer på grund av hennes sjukdom.. Så nu är det upp till bevis!
Johan: Sjukt duktig, och härlig stämma.. Men har han ens kommit in i målbrottet!?
Kevin: honom har man typ inte sett skymten av på sändningarna.. så hur ska jag veta?
Lars: jag ääälskar honom. Lyssna på Myspace, han är gudomlig.. Men är han idol-material?
Linda: henne vet jag inte heller, har inte sett så mkt av.. Hon har en riktigt stark röst though.
Loulou: omg! hon är sjukt skön!! hon är liksom Groovy... man hänger med och känner verkligen orden hon sjunger.. Dessutom gillar jag att hon alltid ler!
Rasmus: det är riktigt kul att olika folk har kommit med i idol i år. Han ser inte precis ut som den vanliga idol killen, men han han en bra röst han med.
SnyggRobin: han har väääldigt fina ögon, verkligen härliga, och om han spelar sina kort rätt så kan han gå långt. Men klarar han trycket?
Robin: hatar moppemuschen, men han har också en härlig röst. Tror det kan bli bra, makeover tack!?
Sepideh: tror hon kan bli farlig hon med, Sveriges nästa RnB stjärna?
Victoria: allt jag tänker på är jessica simpson.. Annars är hon en medelmåtta.
Yazmina: även hon har väldigt fina ögon, tror hon kan klara sig länge på grund av hennes närvaro.
Jesper: Nästa idol-danny?

Så vem åker ut ikväll?
Jag tror att Victoria eller Alice åker ut ikväll när tjejerna tävlar.
Det återstår att se. Vem tror du åker ut?

Vi ses senare!


Kommentarer
Postat av: So

Jesper är inte nya idol Danny, han är nya idol Ola. Dom är ju copycats!

2008-09-30 @ 15:02:15
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0