TV kväll

Hej på er sötnosar!
Nu sitter jag hemma med datorn och har äntligen orkat starta den ,haha!
skoldagen gick jättebra och jag pratade med lärarkandidaterna!
De tyckte verkligen att jag skulle sattsa/satsa (?). En av tjejerna läser ju precis de ämnena som jag vill läsa.. Dvs Samhäll & religion.
Jag tror min lärare tyckte att det var lite roligt hon med, hihi
När vi gick runt i klassrummet och presenterade oss så sa jag att jag ville bli lärare.. så kommer emma med en smidig kommentar (Smörare) Haha, men det e ju sant, jag förstod att detta skulle få dem att prata med mig, och jag hae inte vågat gå fram själv och frågat (;

vi hade lite snöbollskrig idag i skolan också, observera lite. Det som är snö här nere är mer halka än något.. men det kanske jag har skrivit förut?
Det var i alla fall adam som fick för sig att det var kul att kasta snöboll, och vi bestämde, typ, att vi skulle ha snöbollskrig, dvs om det blir ngn riktig snö i år!

Vad har ni för er ikväll?
Jag funderar på att fixa en header igen.. jag är så trött på den grå designen.. men vilken färg ska jag ha, tips?
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fynki, det heter satsa :D

2008-11-20 @ 18:35:11
Postat av: Chacha

sv: jaha okej, aa det har jag gjort :). Det låter roligt, har du någon som sminkar och så eller? och vart tar vi bilderna :)?

ja jag är intresserad :)

2008-11-20 @ 19:33:35
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för kommentaren, kul att du också ska bli lärare. Det behövs flera! Själv ska jag bli musiklärare. Och kanske svenska också, men har inte bestämt än.

2008-11-20 @ 19:36:15
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Sussie

aha så du vill bli lärare nu :) va kul.. ska du plugga i Uppsala då eller vart hade du tänkt dig?

2008-11-20 @ 20:46:16

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0