studion imorgon

hej på er :)
måndagen har varit en ritkgit skön dag.
på historian var kul, vi lyssnade bara och antecknade ltie.. :)
Svenskan var bara att lyssna på syon när hon pratade om att plugga vidare.. :)

När jag gick av tåget så spöregnade det,, jippie!
men jag cyklade hem och åt lite lunch och sedan en sväng ut med hunden... regnet kom efter att ajg hade gått ca 500 meter. BRA DÄR!
träffade Gun igen, haha hon känner inte igen mig alls, eller så säger hon bara ignet.. aja..

Sen kollade jag på close to home och somnade. Jätteskönt, jag sov ca 2 timmar och sen blev det middag.
Efter middagen kollade jag på polisskolan med mor & far.. och nu sitter jag här.

Vad har ni gjort?

imrogon då..
jag är stressad över hela den här veckan
men imorogn måste jag nog bli arg så det är jag mest stressad för, iafl nu....
På morgonen imorgon är det historia igen men sedan är det foto och jag har ju bokat studio så jag ska fota ngra människor till mitt projekt, utställningen.
Hoppas att allt går bra och att mina modeller trivs :)

Efter att jag har fotat klart så ska jag åka till VC.
Det har gått en månad sen jag lämnade in min mobil och de sa "höst en månad" - annars fick jag halshugga dem.
Så jag ska dit och skälla på dom (om jag itne får ett sms som säger att mobilen är klar)
Jag är nervös för vad de ska säga. jag fick inte ens någon inlämnings lapp.. så... ja de kanske säger att jag iten får någon mobil alls.. jag vet ine ush, jag är nervös. har itne tänkt på det innan..

Har någon av er varit med om samma sak?
jag hatar dessutom att bli arg på folk, det går liksom itne...
blä..
save me :)


puss

Kommentarer
Postat av: adam

du fick ju hole in one :)

2008-11-10 @ 20:18:46
URL: http://seckisacki.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0