framtiden

jag vet inte ritkgt vad jag ska skriva idag,
det känns som att jag har lite blogg-torka..

idag har jag pluggat o redigerar klart foto "efterlikna ljus" uppgiften,
det blev såhär


mitt foto är, som du säkert förstår, till höger
och modell är: Emma Pasanen
foto & redigering: Jag.
är de lika tycker ni?
jag vet inte ritkigt..
men det blir ju annorlunda också eftersom emma är brunhårig och modellen är blond.

desstuom har jag pluggat matte idag, nationellt prov i morgon och jag har ne känsla av att det kanske till och med kommer gå bra. men om jag säger så så blir det säkert ett IG.
direkt efter nationella provet måste jag börja plugga till mitt omprov i geometri (tror ajg att det var)
och förhoppningsvis klarar jag det galant det med och därmed är jag på ett G i Matte B.

det känns bra :)

Hoppas bara att det blir så nu.


Annars då.. Igår spelade vi pingisturnering och alla skrattade åt mig för att jag tydligen putade med rumpan när jag spelade, haha. jag höll på o kissa på mig (;


jag hade egentligen tänkt gå ut & fota mina triptyk bilder, det var ju så fint väder förut..

men när jag var klar med allt annat så hade himlens blåa färg försvunnit.. så nu vet jag inte längre.. får se sen.

jag har foto- torka också. jag är helt trött på foto... helt sjukt.

men det kommer nog tillbaka snart, jag har fått några "fotohumörsdagar" nu på senaste, i måndags var en sån dag men jag orkade dock inte ta med mig kameran när jag skulle ut o gå. då blir det så klumpigt.

kunde ju tagit ryggan iofs. aja. too late.


Idag fyller mi padre år, GRATTIS! <3


& nu vet jag itne vad jag ska skriva mer


puss

(det låter ensamt när jag andas)


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0