framtiden

hej!
vad hände med kommentarerna?

idag har jag skrivit nationellt prov i matteB. förhoppnignsvis klarar jag ett G, det vore riktigt skönt!
nu är det bara ett omprov i geometri kvar, förhoppningsvis klarar jag det med.

idag ska jag annars inte göra något alls förutom att jag o mamma ska ha myskväll, vi ska inte göra någon middag utan vi ska bara göra varma mackor o mysa :)
Pappa o stefan ska spela golf idag, för första gången på väldigt länge så kommer pappa ut & gör något :)
Det känns bra att han får göra något som han tycker om.

nu ska jag göra annat.
Puss
(90 dagar / 22 dagar / 16 skoldagar)

Kommentarer
Postat av: adam

Det gick säkert bra med provet. :)

2008-05-08 @ 15:46:40
URL: http://adamjun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0