Framtiden

Hej sötunge.
Jag tror att jag har hittat en utbildning. kanske. orkar jag?
I alla fall så är det Juristutbildningen på Göteborgs Univeristet. (GU), det fattas bara ett C så är vi i mål. (guc)
det är i alla fall en av dom utbildningarna som är högst upp på listan för mig.

I fredags, sist jag skrev.. så skulle jag ju iväg för att jobba. pengar ja visst men det var ju arlanda festen då också så man var inte lite avis på alla jobbarkompisar som va där.
det va i alla fall ett härligt gäng som jobbade men dt var rush hela jäkla kvällen och när lina skulle gå hem så sa jag att om det kom en till rush så skulle ja gå o gömma mig.
men vi hade tur. det kom ingen mer rush, eller alla som var på festen kom.. men det kallar jag inte för rush, de fick ju maten gratis de hade inget att klaga på. och sen stängde vi och jag åkte hem och somnade bums.
Dagen efter, dvs igår.. så jobbade jag också, 10,45 - 20.00.. Lite skönare tid och Jessi jobbade också! :D
hon fick se lite bilder jag har tagit, det har hon ju frågat om ett tag nu.
klockan 19.29 eller nått liknande så får jag ett sms trodde det var från johan men det var från stefan!
jag skulle få skjuts hem och "den nya hamburgaren verkar vara god" haha. ingen hint va? :) <3

och grattis johan till nya bilen :)

Idag så tänkte jag att jag skulle sova länge. klockan 07.58 ringer mobilen.. i typ 2 minuter.. FATTA HINTEN!?
klockan 08.43 ringer det igen i typ 2 minuter.....
och igen klockan 09.48.. jag menar det finns fler som kan jobba? terror på morgonen blir man ju inte särskillt glad av liksom.

Idag är en nothing-to-do dag och det är skönt efter 23 timmar o 45 minuters jobb på tre dagar.
klagar jag? ja. men jag är van vid högst en dags jobb i veckan. förutom på sommaren.. och det är en ganksa stor omställning för både mig och mina fötter att jobba tre dagar i rad då.
Nästa jobb som är fastspikat är på torsdag. jag längtar inte.
får se om ja drar upp till SKY nån dag i veckan o fotar lite istället.

Ha det bra. skriver nog imorgon igen om jag är vid datorn.
PUSS!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0