yessur

new word.
hej.
jag förstår mig itne på mig själv. jag är en idiot ibland
men det är bra
men det är som förut.
och nu skulle jag äta. vänta... *springer iväg*

40 minuter senare.....

Hej igen,
eh, såg just att jag hade skrivit "new word" ?
ja, som sagt, jag är en idiot ibland.
anyway. knasmat, mackrill typ. ush nej fisk +o(
Och så ringde jag min chef nyss också för hansa det till mig
men icke sa nicke för han hade inte fixat det han skulle än.
brueeeeeem.

jag vet itne vad jag ska skriva faktiskt,
men ush. jag fryser.
pusshej.

share my bed? <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej sötnos :)

2007-09-03 @ 23:10:41

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0