you made me pick up the pieces

hej du. yeah right för jag är ju som sagt på musikdepphumör eller nått i den stilen
men de är skönt å få ur sig lite känslor ibland bara för att man lyssnar på bra musik.

inatt drömde jag en mardröm igen. skit också,
det va en av killarna från pb som var den "onde" i dramat.
det var jag och några till av mina vänner som stängdes in i ett hus och kunde inte komma ut
och efter ett tag kom det två killar och skulle mörda oss, koka oss typ.
de skulle ge oss en spruta så vi slocknade men inte dog.
så skulle de hitta på något med oss medans vi fortfarande levde.
som tur var så kom det någon annan som skulle mördas före oss så vi blev släppta
utanför huset väntade en taxi?
alltså jag drömmer så sjukt!

grejen är också att nej jag vet inte. jag är bara mer och mer * för varje dag som går
och anledningen till att jag inte skriver vad * är är för att jag skulle kunna tro att människor jag inte vill släppa in på livet läser min blogg. ni andra kan ju kanske försöka lista ut det själva eller fråga mig och se om jag tycker om dig tillräckligt för att svara över huvud taget.

jag lyssnade på radio idag när jag lagade mat och det var väl typ
mixmatch(?) och så säger hon som pratar i radion att man ska sluta tänka
och sen typ att det inte går o sluta tänka så man ger upp allt.
sen hade hon kommit på att det var när man gav upp allting som man slutade tänka
men man måste ge upp för att sluta tänka alltså?
jag skulle verkligen kunna tro att det är så.
men jag kan inte ge upp. inte än.

men jag har en idé! på tal om ingenting.
jag är så nyfiken på vilka det är som kollar in min blogg
så ni kan väl skriva ett namn eller åtminstone ett hej, när ni tittar in?
det vore en stor tjänst :)

 nu ska jag se på PB och soooova sen.


Daughtry - what about now?
Shadows fill an empty heart
As love is fading
From all the things that we are
And are not saying
Can we see beyond the scars
And make it to the dawn

Change the colors of the sky
And open up to
The ways you made me feel alive
The ways I loved you
For all the things that never died
To make it through the night
Love will find you


PUSS.
leave my bed now.

Kommentarer
Postat av: Miffo!

jag läste jag läste! :)

2007-10-01 @ 20:37:44
Postat av: ADAM ;D

läs läs:P

2007-10-01 @ 20:58:31
URL: http://scoip.blogg.se
Postat av: Amäända

Darling, jag har läst;)<3

2007-10-01 @ 21:01:50
URL: http://jordgubbskal.blogg.se
Postat av: Sussie

hej
läser din blogg ibland, tycker du är riktigt bra på att skriva, du får mig att fundera ibland på vissa saker... tack...

2007-10-02 @ 16:06:15
URL: http://tussen86.blogg.se
Postat av: Oscaar

Läääser ^^

2007-10-05 @ 20:49:13

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0