sötbollar

helloj gott folk.
idag är det måndag och med det så blir det fotolektion.
jossan var sjuk idag så det var lite mindre rött i huset utan henne.

Det enda vi har gjort var att lyssna på Herman (våran lärare)
och så har vi fotat olika vitbalanser och olika ljus.
hm. Nu har jag laddat in bilderna och kikat runt på nätet o kollat lite på en snygging (;

livet förövrigt är helt okej just nu
förutom att jag inte har så mycket pengar, exakt 78,2 kr.
haha koll på läget! :D

igår var jag ute och gick med Emelie och vi avslöjade en viss person,
IGEN. haha du är så jävla körd. att säga samma sak till olika tjejer, det är liksom..
hm, jag kan jämnföra med filmen "John Tucker must die", och denna person som jag pratar om är precis som "John Tucker" i filmen. körd XD

nu sitter jag brevid amääända och lodar, hon är väldigt trevlig och najs att umgås med
inte för dryg och inte för känslosam, mohaha.
jag känner igen henne i mitt gamla liv lite granna, kanske är det därför.,
det är ju sånt jag söker mig till så det känns lite tryggt. :)

Igår var jag också ute och fotade lite på tomten, fick nog tilll några bra bilder men vi får se, laddar in dom på bilddagboken sen. :)
fick en bild på Tintin, doggis, som han såg skitstor ut på :D
monster. mohaha.

men jag vet inte vad jag ska kläcka ur mig just nu,
e på dikthumör så om jag fortfarande orkar när jag kommer hem så hade jag tänkt att skriva lite,
kan lägga in här senare isf.

(JAG FYLLER ÅR OM 9 DAGAR)
puss på er nu! <3

Kommentarer
Postat av: Amäända

Naw va söt du e;) Trivs i ditt sällskap me:) mysigt pysigt:):D:D

2007-05-21 @ 15:48:36
URL: http://jordgubbskal.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0