imorgon :)

image9

Efter en väldigt vacker begravning så var det hög tid att åka hem och få av sig all tyngd från axlarna
begravningen var faktiskt mer jobbig än jag trodde att det skulle bli
det värsta är att se människor man tycker om gråta.

Idag så har jag bara vaknat av att pappa höll på o hamrade köttet, de påstår att det smakar bättre då,
själv känner jag inget som hellst skillnad och jag blir bara arg av att bli väckt.

något konstigt som, hände i morse vid 06;30 var att utanför huset, jag vet inte vilken vinkel, utanför mitt fönster eller vid husvagnen så lät det som om någon gick o drog något, antingen en resväska eller soptunnan (den stora gröna man ställer ut till sopbilen)
och stefan skulle kanske ha åkt till malmö idag men han sa inget om det igår så det vore konstigt om han bara drog,
inte likt honom,
så jag var tvungen att kolla om han fortfarande var hemma,
vilket han var..
och då kan det bara ha varit soptunnan som gjorde det där ljdet men vid klockan halv sju så finns det ingen stor risk att pappa är vaken ens..
Jag undrar verkligen vad det var.

hur som hellst så idag har min farbror fått en 50års kris och han håller på o cyklar ifrån bladåker till rosersberg (dvs ca 7 mil)

idag blir det nog annars bara packning och lite sista mys med eva, hon åker ju också imorgon
och det som är bra med att stefan inte åker till malmö (på tal om inget alls)
är att han kan ge katten mat, jag var jätteorolig att han itne skulle ha någon som kan mata honom då nästan alla grannar är på semester.


nu ska ni få läsa en dikt till och sen ska jag ut o sola!
imorgon blir de av på semester också så försvänta er inget skrivande på en vecka.
kankse dyker upp på msn om jag har mottagning/lust.


Puss o hej! sköt om er.



"När du höll om mig så var det
Som om
Hela världen blev stilla
Och allt som rörde sig
Var våra hjärtan

Men när du inte var här och världen gick vidare,
Utan mig,
Och alla dom där känslorna bara försvann
 Det blev ett
Vulkanutbrott då och då
Enda tills vi tappade taget
Och allting började om från början
 Utan dig."




 


Kommentarer
Postat av: KolsyratTe

Fin dikt! Trevlig resa, sköt om Dig! ^^

2007-07-14 @ 11:17:08
URL: http://scoip.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0