I had to let'em go.

hej allihopa.
idag är en blåsig dag.
jag vill också flytta.


ehm, Bror ska spela match idag, Bålsta - Wings.
det ska bli skojigt, derby, nästan.
Jag vet inte om de flesta har hört storyn redan men jag har bestämt mig för att dra den igen!

Stefan spelade i wings förra året, och så tränaren där, Tom.. var inte så bra,
jag vet inte ritkigt varför, men han var i alla fall knäpp av det jag hört.
Laget gjorde då en omröstning om vilka som ville ha kvar Tom.
1 person.. röstade att de skulle ha kvar honom.
resten röstade för ny tränare.
Tom avigck inte av sig själv,
jag menar, är du hatad av hela ditt lag.. skulle du vilja vara kvar då?
och spelarstyrelsen pratade med styrelsen och allt var i princip klart för att han skulle få sparken
men rätt vad det är så får de reda på att Tom kommer stanna kvar som tränare,
varav min bror, och 2 spelare till gick över till bålsta, som spelar i en division under
jag tror att det var fler spelare som bara slutade
och tom förlorade i princip laget.

Nu är det 6 spelare från Wings som har övergått till Bålsta och ikväll möts lagen!
för bara någon månad såg det mörkt ut för Wings att ens få ihop ett fullt lag
men nu verkar det som att det är rätt okej siffra med spelare, dock mest juniorer.

vi får se hur det går ikväll. det ska bli riktigt roligt och det kommer kort på bildagboken sen

(om den börjar funka snart)


ja och jävla bilddagboken alltså. fan, jag hatar när hemsidor gör om så att det inte går att komma in på dem,
det kanske blir bättre, javisst!
men det kommer förmodligen bli lite drygt att lära sig allt igen,
plus att den här datorn redan är fuckad när det gäller bdb.

Hm, jag har börjat lyssna på ett nytt band också. paramore heter det.
det var också en tillfällighet att jag ens såg dem
jag swappade mellan kanalerna och gick förbi ZTV när jag såg något som verkade intressant
och lyssnade lite,
det verkade bra
och sen gick det bara vidare till att skaffa deras skiva, "riot!"
inte för jag vet vad det betyder men.
och jag är ju mer för låttexter än vad jag är för musiken,
iofs är den här musiken typ underbar allt som allt men ^.^

just nu håller jag på o fixar hem one tree hill säsong 3 :D
weej. jag har inte ens börjat på först aiofs, jag borde göra det,
det är ju faktiskt johannas skivor ^^

Men nu ska jag fortsätta snacka med folk,
fullt med blinkande rutor.
puss <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0