hemma!

hej! :)
kom precis hem :)
hade askul på kryssningen, ingen gjorde nått som vi ångrade och hela kvällen va sjuk!
Vi började med att köpa prit. jag köpte 2st 6-pack GIN och en malibu (senare även en till malibu)
Det konstiga började och Cajsa köpte 2 liter sprit, 2 plattor öl och en halvliter lakrits-shot.
Erica skulle köpa en halvliter lakrits-shot också men då va hon för ung för det!
När hon senare gick tillbaka till en annan kassa fick hon köpa den.
När jag senare skulle gå o köpa min andra malibu och en vodka-flaska fick jag inte köpa vodkan, i samma kassa som Erica hade gått till!
helt sjukt.. men aja..

Efter att vi förat klart och hettsat som fan för att hinna till karaoken så sjöng vi typ 5 låtar eller nått?
och vi blev bjudna på champange för 600sek av NÅGON.. människan gick därifrån!
sjukt. den släpade vi med oss till nästa ställe där det var uppträdning.. indisk dans typ.
Där dansade vi lite på scenen och sen gick vi vidare till våning 10 där vi avslutade kvällen.
erica och cajsa gick & la sig 03.30 och jag o sofie 04.00, ungefär.

En helt klart lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: YAKIE LOGRELL

sv: nej vad kul! hade ni det bra?



jag är sjukt förkyld!

2009-08-27 @ 19:53:59
URL: http://yakies.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0