jag skiter i..

..vilket.

och jag bryr mig inte om vem som läser, om det är min bror, min släkting eller vem fan som hellst ute i världen.
jag har just insett vad jag saknar.
Idag var en bra dag. Jag skickade in inlämningsuppgiften som jag skulle. Gick ut med hundarna som jag skulle. Och jag följde med Emelie till stinsen, som jag skulle. Sen drog vi till corner, jag hade det jättebra, jag blev lite full, truthfully, im still a bit drunk. så ha överseende med stavningen o så.
men jag orkade itne
inte en enda sekund på vägen hem kände jag mig bra, kände jag mig trygg
men ändå så är det PRECIS där jag vill vara. Där jag har någon att bli riktigt jävla arg på, för att han inte förstår mig, för att han inte lyssnar på mig.
jag vill. jag vill vara där nu.
nu.
jag säger att jag vill vara där NUUUUUUUU.
jag blev så ledsen förra vintern. och jag visade det inte. Jag hade itne KRAFTEN att visa det.
men det dyker upp ibland, som nu, när jag är full. När jag verkligen inser, vad det är jag saknar.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0