smile

för ett år sen fick du mig att le och nu händer det igen. Även fast jag verkligen bara vill vara arg.
Det här har varit en bra dag, jag köpte nya skor, SKIT SNYGGA SKOR.
och jag köpte mobilt internet, tele2 LARGE vilket betyder att jag får surfa gränsfritt, skitbra :)
Jag köpte ett nytt lila skal till ifånen också, lovely!



eh.. lod.
I helgen kommer Sofie, Erica och Linnea till mig. Vi ska ut i Vässis på fredag och sen åka till Norberg på lördag. Därav skoköpet, hehe :)
It's going to be fööön!! see ya!

Kommentarer
Postat av: Zdravooooooouuuuu

SÅ TAGGAADDDDDD!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

2010-10-14 @ 11:59:07
Postat av: Tele2

Hej Angelica,



Jag hoppas att du blir riktigt nöjd med ditt Mobila Bredband.



Jag vill passa på att tipsa dig om Mitt Tele2 på www.tele2.se. Skapar du ett konto kan du alltid logga in där för att bland annat kontrollera dina fakturor och få fram din PUK-kod.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-10-15 @ 13:24:00

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0