för att jag älskar Dig

hallå där!
känns som att jag har slutat bry mig om min kära blogg. Inte då, jag orkar bara inte vara så negativ all the time. Det blir snart bättring. När jag flyttar hem kommer jag säkert inte ha något att göra vissa dagar och då är det ju perfekt med bloggning. heh.
Just nu så åkter jag mest fram och tillbaka mellan Västerås och Rosersberg. Det är drygt. Men jag har inget liv i Vässis eftersom att varje person jag känner här har vandrat in på andra vägar i livet.
Och även om jag inte gör något hemma så är det tusen gånger bättre än att sitta här i lägenheten och glo.

Jag måste börja packa snart också. Det kommer bli konstigt, jag menar.. ett och ett halvt år ungefär. Det är inte så lång tid men jag har ändå så pass många minnen härifrån. Jag har växt så mycket!

Passar på att skicka med en liten bildbomb. Puss.



19 år ihoppackade i lådor och väskor. Osurrealistiskt att lämna Rosers.


Fräsch lgh!


Fräscht kök!


Städat var det här!


förstadageniskolan outfit


myspys!



Jag kommer verkligen ihåg känslan jag hade när jag flyttade hit, när jag tittar på bilderna. Jag skulle uppfylla mina drömmar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig också, hjärtat!

2010-10-27 @ 21:28:00
URL: http://pasanen.blogg.se/
Postat av: Sarah.

Jo jag ska göra det. rätt ska vara rätt! :)

2010-11-09 @ 07:39:50
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: IDA

hej :)

hör va dig när du flyttat hem igen och har tid för en fika! vore kul o ses. va ett väääldigt bra tag sen. hoppas allt är med med dig!!

puss

Ida (forna västeråsare)

2010-11-10 @ 21:54:51
URL: http://ihelin.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0