Sverige? Nej tack!

hej!
JAG ÄR TRÖTT.. fast inte så trött, jag tog en varm dusch precis så jag blev lite pigg. Men jag måste sova ändå, klockan är tre.
och gud vad gammal jag kände mig nu när jag skrev det där.. hehe.
aja, klassmiddagen var jättetrevlig, übergod mat, det var hemmagjord potatissallad som jag vanligtvis hatar, asäckligt (förlåt) när mamma och pappa gör men den här.. mumsfillliiiibaaaabbbaaaa :)
Trevligt sällskap sen också. Vi tog oss hela vägen ner till stan och skulle till Å, där var det jättehög musik och vi gick typ in o ut bara. Vi tog oss till Bill&bob, där satt vi på uteserveringen tills de stängde och sen gick vi alla hem.
På hemvägen höll jag på att frysa ihjäl, det är typ vinter fortfarande. Vad hände liksom? orka sverige....

nu ska jag sova, puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0